Politika zasebnosti

V podjetju PONVICA DEJAN STAMENKOVIĆ S.P. spoštujemo obveznosti predpisov o varovanju zasebnosti in osebnih podatkov (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2, Ur. I. RS št. 94/07 in Splošna uredba o varstvu podatkov GDPR), kot tudi druga veljavna zakonodaja. Zavezujemo se, da v skladu s predpisi na spletni strani https://gostilna-ponvica.si/  izvajamo vse aktivnosti za zaščito in etično ravnanje z vašimi osebnimi podatki, kot je zapisano spodaj.

Z uporabo spletne strani uporabnik potrjuje, da sprejema in soglaša celotno vsebino te politike zasebnosti, v kolikor niso za posamezne primere potrebne dodatne oblike privolitve. Ta politika zasebnosti se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni, brez predhodnega opozorila ali obvestila. Z uporabo te spletne strani po spremembi ali dopolnitvi uporabnik potrjuje, da soglaša s spremembami in dopolnitvami.

Uporaba osebnih podatkov
Na strani Gostilna ponvica zbiramo naslednje osebne podatke:

  • ime in priimek;
  • naslove za dostavo;
  • podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
  • geslo v šifrirani obliki;
  • kontaktno telefonsko številko;
  • državo bivanja;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki ne odgovarjamo.

Vaše podatke zbiramo na podlagi vaše izrecne privolitve z namenom, da:

  • vas obveščamo o naših novostih, akcijah, popustih
  • vam posredujemo vsebine, ki vas najbolj zanimajo
  • izboljšamo izkušnjo na naši spletni strani
  • lahko stopimo v stik z vami
  • lahko posredujemo e-poštni naslov enemu ali več pogodbenih obdelovalcev, ki opravljajo storitve pošiljanja e-poštnih sporočil
  • spremljamo in beležimo dostavljivost poslanih e-poštnih sporočil (ali ste jih prejeli)
  • spremljamo in beležimo, katere vsebine vašega e-poštnega naslova ste odprli oziroma prebrali (spremljamo klike na spletne povezave, vsebovane v e-poštnih sporočilih)
  • za pošiljanje predračunov, (e-)računov prejetega naročila

Uporaba vašega e-mail naslova
Zgoraj navedene podatke bo administrator obdelal za namene trženja, in sicer za pošiljanje e-novic osebi, ki je dala soglasje. To soglasje je podano za določen čas 5 let. Oseba, ki izda to privolitev, potrjuje, da bo skrbnik obdelal zgornje osebne podatke v času trajanja privolitve.

Osebne podatke bo obdeloval le upravitelj ali oseba, s katero ima skrbnik pravilno izvedeno pogodbo o obdelavi.

Kot posameznik, na podlagi predpisov, imate naslednje pravice:

  • do preklica privolitve;
  • do dostopa osebnih podatkov;
  • do popravka osebnih podatkov;
  • do izbrisa osebnih podatkov;
  • do omejitve obdelave;
  • do prenosljivosti podatkov;
  • do ugovora obdelavi;
  • do vložitve pritožbe pri nadzornem organu.

Soglasje se da kadarkoli preklicati na način, da nam preko elektronske pošte na e-mail naslov gostilna.ponvica@siol.net pošljete odjavo od prejemanja e-novic ali pa nam le to pisno posredujete na naslov PONVICA DEJAN STAMENKOVIĆ S.P. Pod gradom 5, Lukovica pri Brezovici, 1351 Brezovica pri Ljubljani.  

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine 

  1. UVOD

Spletna trgovina Ponivca je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov ter storitev uporabniku. Upravlja jo podjetje PONVICA DEJAN STAMENKOVIĆ S.P. Pod gradom 5, Lukovica pri Brezovici, 1351 Brezovica pri Ljubljani (v nadaljevanju »ponudnik oz. prodajalec«). Uporabnik je oseba, ki uporablja našo spletno stran oz. kupec pri spletnem naročilu.

Splošni pogoji poslovanja veljajo za dejavnost in storitve spletne trgovine https://shop.gostilna-ponvica.si/  v nadaljevanju Ponvica so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu kupcev (ZVPot-UPB2).

Pogoji obravnavajo delovanje Ponvice ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki veljajo od trenutka, ko opravi spletni nakup.

Podjetje Ponvica si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani https://shop.gostilna-ponvica.si/ in https://gostilna-ponvica.si/ kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

  1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  1. UPORABA SPLETNE TRGOVINE (neregistriran in registriran uporabnik)

Obiskovalec lahko spletno trgovino uporablja kot neregistriran uporabnik oz. gost, pri čemer pa ima pri posameznih korakih na spletu možnost hitre registracije svojega uporabniškega profila.
S prijavo na spletno stran si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, naslove za dostavo, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate.

Registracija je možna samo ob posredovanju vseh obveznih podatkov in ob strinjanju splošnih pogojev uporabe spletne strani. Če uporabnik ne želi posredovati katerega od obveznih podatkov ali ne sprejme splošnih pogojev, ne bo mogel uspešno dokončati prijave in njegova
registracija ne bo izvedena oz. uspešna.

Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Po opravljeni registraciji se lahko uporabnik v svoj profil prijavi z uporabniškim imenom, ki je enak elektronskemu naslovu in geslom, ki si ga je izbral ob registraciji.

Če se želi uporabnik naročiti na obveščanje o aktualnih akcijah in novostih, lahko le-to označi med procesom svoje registracije in s tem avtomatsko potrdi in soglaša s privolitvijo o prejemanju e-novic.
Uporabnik se lahko od prejemanja obvestil tudi vsak čas odjavi na način, da pošlje sporočilo z zahtevo o odjavi na gostilna.ponvica@siol.net.

Varstvo in zaupnost osebnih podatkov zagotavljamo skladno z zapisanim v nadaljevanju tega pravnega obvestila.

  1. NAROČANJE

Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure.

Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 15. ure bodo v primeru zaloge odpremljena isti dan.

Naročila, ki jih prejmemo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.

  1. PONUDBA IZDELKOV, ROK DOBAVE IN PREVZEM

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta dnevno spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 3 delovne dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije ali GLS na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

  • osebno na sedežu družbe, v tem primeru se ne plača poštnih stroškov;
  • po poštnem povzetju s stroškom 1,99€ oz. jih krije ponudnik, če je znesek naročila nad 39€), drugače znaša znesek poštnine, če stranka izbere pošiljanje s Pošto Slovenije 3,99€, za pošiljanje z dostavno službo GLS pa 2,99€.
  1. VELJAVNOST PONUDBE, CENE IN POPUSTI

Cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vključujejo 22% DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini Ponvica in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila.

V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila v obojestransko zadovoljstvo.

Slike so lahko samo simbolične in vedno v celoti ne odražajo dejanskega stanja, vendar niso zavajajoče.

V spletni trgovini Ponvica so občasno objavljena gesla, ki prinašajo določene popuste:

  • Popusti so lahko izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli.
  • Popusti veljajo le ob pravilni uporabi ter na način, ki je objavljen na naših spletnih straneh.
  • Popusti se nikoli ne seštevajo, ker so vedno vezani samo na eno naročilo. Enako velja za promocijsko kodo ob prijavi na e-novičke.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejme na svojo elektronsko pošto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Zavezanci za DDV:
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

  1. POSTOPEK NAKUPA

Nakup in iskanje v naši spletni trgovini Ponvica sta enostavna, saj lahko s pomočjo iskalnika ali preko podkategorij in filtrov hitro poiščete želeni izdelek.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, izpolnite obrazec za hitri nakup ali pa se registrirajte in nakup opravite kot registrirani uporabnik.

Omogočena so plačila prek kreditnih kartic, po povzetju, po predračunu in osebni prevzem.

Ponvica bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila oz. obvestilo, da je naročilo v obdelavi. V primeru napake med nakupom, lahko kupec naročilo enostavno popravi, zamenja artikel ali nakup prekliče.

Koraki procesa nakupa:

  • 1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
    Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika.
    Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup.
  • 2. korak – vpis promocijske kode (opcijsko)
    S klikom na košarico, vas preusmeri v košarico. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb [X]) oziroma spreminjate količino z gumbi +/-.
    V kolikor imate »promocijsko kodo« za popust, jo lahko vpišete v polje »Koda za popust« in si s tem zmanjšate znesek vašega naročila. 
  • 3. korak– izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo)
    Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji pod gumbom »Prijavite se« v zgornjem meniju. Neregistrirani uporabniki nakup opravite z vpisom podatkov v košarici. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Potrdi«.
    Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec s kontaktnimi podatki. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo, kliknite pri polju dostava na »Naslov za dostavo in
    plačilo nista enaka« in nato vpišite zahtevane podatke.
    V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. Če pa paket na drugačen naslov, kot je naročnikov, plačilo blaga po povzetju ni mogoče. Na tej fazi vam ostane samo še izbira med ponujenimi načini plačila.
  • 4. korak – plačilo (preverba naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oz. zaključek nakupa)
  • Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Oddaj naročilo«, še enkrat preverite, če je znesek naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave. Prosimo, da v tem koraku izberete ustrezen način plačila in kliknite na »Oddaj naročilo«. Stran vas preusmeri glede na izbran način plačila, kjer vpišete plačilne podatke. Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.
  1. NAČINI PLAČILA
    Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
  • Plačilo po/ob povzetju je plačilo z gotovino ali kartico ob prevzemu paketa. 
  • S plačilnimi ali kreditnimi karticami kupec varno plača naročene izdelke preko kreditne oz. plačilne kartice (Maestro, MasterCard, Visa, Diners).
  • Preko Paypal računa
  1. ODGOVORNOSTI KUPCA
    Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
  2. PREKLIC NAROČILA
    Po oddaji naročila kupec v roku ene (1) ure od oddaje prejme potrdilo o naročilu na njegov elektronski naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov gostilna.ponvica@siol.net . V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom (Ponvico) sklenjena.

     

Ponudnik nudi oporo kupcem vsak delavnik med 8:00 in 16:00 uro preko elektronskega naslova: gostilna.ponvica@siol.net.

  1. DOSTAVA

Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva potrjenega naročila.

 

Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in dostavna služba GLS. Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni.

Poštnina je brezplačna za nakupe nad 39€, drugače se vam obračuna strošek pošiljanja preko Pošte Slovenije 3,99€, z dostavno službo GLS pa 2,99€.

  1. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA
    Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-mail gostilna.ponvica@siol.net, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

     

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku na kakršenkoli način na sedež podjetja najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Šteje se, da je sporočilo o odstopu od naročila pravočasno, če je poslano v pisni obliki v roku 14 dni od prejema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga.

 

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Naslov za vračilo blaga

 

PONVICA DEJAN STAMENKOVIĆ S.P.  Pod gradom 5, Lukovica pri Brezovici, 1351 Brezovica pri Ljubljani

Izdelki morajo biti vrnjeni nerabljeni in nepoškodovani v originalni embalaži. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Priložena mora biti kopija računa.
Vračilo blaga lahko opravite tudi v eni izmed naših poslovnih enot po Sloveniji.
V primeru pošiljanja stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen, če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO.     V primeru dostave na naše stroške vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za stroške nastale zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

Obrazec za vračilo blaga najdete spodaj pod besedilom.

Reklamacije
V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za
kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.                            Rok za zamenjavo izdelkov je 14 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

Garancija in servis
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu, njegovem pooblaščenem servisu ali pri prodajalcu.

Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, s potrjenim garancijskim listom in računom. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu. Informacija o garanciji je predstavljena tudi na strani s predstavitvijo artikla.

Pri predaji izdelka, katerega pooblaščeni serviser ni podjetje Ponvica  iz vzroka reklamacije se je potrebno zavedati, da podjetje prevzema vlogo prevzemnega manipulanta in da izdelek ni možno servisirati v poslovalnici podjetja Ponvica ampak ga je potrebno reklamirati na pooblaščenem
servisu.

Izdelek lahko na lastno zahtevo predate pri prodajalcu v trgovini. Prodajalec bo v tem primeru v uslugo poslal artikel na pooblaščen servis, ki je naveden na garancijskem listu artikla. V skladu z 20. členom Zakona o varstvu potrošnikov se šteje sprejem artikla v reklamacijo takrat, ko le-ta prispe v pooblaščeni servis. Pošiljanje na pooblaščeni servis se iz trgovin vrši po potrebi.

Informacij o samem poteku servisa pri pooblaščenem serviserju vam ne moremo podati.

Podjetje Ponvica  v skladu z 20. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ne odgovarja za morebitne zamude roka 45 dni ali za nepravilnosti pri popravilu. 45 dnevni rok prične teči, ko je artikel sprejet na pooblaščeni servis in ne takrat, ko je bil oddan v trgovini Ponvica.

Zato je potrebno za vse podrobne informacije iz tega razloga potrebno kontaktirati pooblaščenega serviserja in ne podjetje Ponvica ki je zgolj posrednik med kupcem in pooblaščenih serviserjem.

  1. VARNOST
    Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno.

Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov z uporabo 2056-bitnega kodiranja.

Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči, medtem ko potujejo z vašega do našega računalnika ali z našega računalnika do banke. Osebni podatki se v
kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

  1. KOMUNIKACIJA
    Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila lahko zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo Ponvice ter druga oglasna sporočila Ponvice ali njenih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je
potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

  1. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
    Podjetje Ponvica spoštuje zasebnost uporabnikov spletne trgovini Ponvica in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače, kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za določen čas 5 let oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov
    predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

Ponvica. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni službi Pošti Slovenija bomo tako zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko ter e-mail naslov.

Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na gostilna.ponvica@siol.net in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti. Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni.

  1. PRIJAVA NA E-NOVICE
    S prijavo na e-novice se strinjate, da boste prejemali sporočila za namen pošiljanja novic in ste seznanjeni s politiko zasebnosti. Od novic se lahko tudi kadar koli odjavite na e-mail gostilna.ponvica@siol.net. Na dnu vsakih e-novic najdete tudi povezavo, s katero se lahko trajno odjavite od prejemanja e-novic.
  2. AVTORSKE PRAVICE
    Spletna stran Ponvica je v lasti podjetja  PONVICA DEJAN STAMENKOVIĆ S.P. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

  1. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
    Ponvica se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo
    prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponvica ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo  obiskovalci. Mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih
informacij v mnenjih.

Ponvica ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Ponvica v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil
pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponvica ne odgovarja kupcu, posledično prejemniku, če tehnične zmogljivosti opreme kupca, posledično prejemnika, niso zadostne za ustrezno rabo izdelka. Prav tako ne o odgovarja kupcu, posledično prejemniku, če znanje kupca, posledično prejemnika, ni zadostno za rabo izdelka.

  1. PRITOŽBE IN SPORI
    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail gostilna.ponvica@siol.net ali po klasični pošti na naslov: PONVICA DEJAN STAMENKOVIĆ S.P. Pod gradom 5, Lukovica pri Brezovici, 1351 Brezovica pri Ljubljani.

Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Predvideni rok za reševanje reklamacij je petnajst (15) dni, v nasprotnem primeru lahko kupec vloži pritožbo na Agencijo za pošto in elektronske komunikacije RS.

Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Končne določbe
Za pravna razmerja med uporabniki in ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije in pravo Evropskih skupnosti. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani, Republika Slovenija.

Želimo vam prijetno nakupovalno izkušnjo.
Vaša spletna trgovina Ponvica.

Added to cart
Košarica
Zapri

No products in the cart.